Mu Online Wiki
Advertisement
Item20nq1.jpg

Zaginiona Mapa - dzięki niej, możemy się dostać do Kalimy. Jest to specjalnie przygotowana mapa, w której możemy znaleźć całkiem mocne potwory. Aby jednak zdobyć mapę, trzeba najpierw uzbierać pięć sztuk Kundun Mark. Muszą być one tego samego poziomu (Od +1, do +7).

Bramki Levelowe[]

  • Kalima 1: 40 - 400
  • Kalima 2: 131 - 400
  • Kalima 3: 181 - 400
  • Kalima 4: 231 - 400
  • Kalima 5: 281 - 400
  • Kalima 6: 331 - 400
  • Kalima 7: 350 - 400

Kilka uwag[]

Brama do Kalimy.

  • Kundun Mark wystarczy podnieść, aby się połączyły. Aktualną ilość połączonych części możesz zobaczyć nacelowawszy na niego w ekwipunku. Jeśli kilka km-ów masz w skrzyni, wtedy wystarczy że przeciągniesz jeden plik marków na drugi, a te się połączą.
  • Aby użyć mapy, musisz ją przeciągnąć ze swojego ekwipunku i upuścić na ziemię. Po tym, powinna wyrosnąć przed tobą brama w która musisz wejść.
  • Pamiętaj, że wchodząc do Kalimy możesz zabrać ze sobą członków twojego party.
  • Jeśli osoba otwierająca portal zginie, wtedy brama również znika.
  • Im w wyższym jesteś poziomie, tym mocniejsze spotkają cię tam potwory.
  • Na końcu każdego poziomu czekać powiniena na ciebie Iluzja Kunduna (Iluzion of Kundun, pojawia się losowo). Za zabicie go dostajesz oczywiście więcej doświadczenia, jakiś przedmiot, oraz otworzy się przed tobą portal do wyższego poziomu Kalimy
  • Za zabicie Kunduna z Kalimy 7, dostaniesz Exellend lub Ancient (Zależnie od serwera).