Mu Online Wiki
Advertisement

Kanturu Event -

Ke logo.jpg

(na serwerach nazywany częściej Nightmare Event, od nazwy głównego moba), jest jednym z ważniejszych wydarzeń dnia Mu. Wprowadzony w Season 2 wymaga do wejścia specjalnego pierścienia; Moonstone Pendant. Aby wejść musisz w odpowiednim czasie kliknąć na bramę w Kanturu Remain (140:185). Na ewent może wejść dowolna liczba graczy.

Pierwszy Poziom[]

Ke maya-left.jpg

Zniszczenie 40 przeciwników. Następnie pojawia się lewa dłoń Mayi (demona który opanował wieżę), mamy na to 15 minut. Po zniszczeniu mamy minutę przerwy.

Drugi Poziom[]

Później znowu mamy do zniszczenia kolejnych 40 wrogów. I tym razem prawą dłoń Mayi.

Trzeci Poziom[]

Teraz po minutowej przerwie tylko 20 potworów (nadrabiających małą liczebność siłą). Oraz kolejne wyzwanie, zniszczenie obu dłoni Mayi. Mamy na to tylko 20 minut. Jeśli wyrobimy się z czasem, to kamienna twarz Mayi zostaje rozbita a my spadamy na sam dół.

Boss[]

Ke nightmare.jpg

Tutaj naszym przeciwnikiem jest sam Nightmar.

Nagroda[]

Po wygranej nic nie dostajemy, tylko to co zdobędziemy z dropu. Dłoń Mayi ma 80-90% na wydropienie jakiegoś exe, Nightmar zawsze nam daje coś dobrego. Pożytek dla całego serwera też spory, każdy może wejść do wieży i wymienić swoje GemStone na Johmin.png Jewel of Harmony.

Advertisement