Mu Online Wiki
Advertisement

Castle Siege -

CS.jpg

głównym celem jest tutaj zdobycie zamku w Valley of Loren. Członkowie gildii panującej nad zamkiem mają dostęp do krainy Land of Trial i mogą tam polować. Gracze nie będący w tej gildii nie maja wstępu do LoT (GM gildii władającej zamkiem może zakazać im wstępu lub ustalić podatek od pojedynczego wejścia do LoT dla graczy spoza gildii/sojuszu - w ten sposób gildia może zarabiać zeny). W CS biorą udział 1 sojusz broniący (defending team) i 1 sojusz atakujący (invading team), jeśli jednak do jednego CS zarejestruje się więcej gildii atakujących to wspomagają one główną gildię atakującą (invading team) i tak samo z przeciwnej strony (defending team). Maksymalnie może zarejestrować się do 4 gildii wspomagających. Główne gildie będą oznaczone jako "Maintain", zaś wspomagające jako "Assist". Nazwa sojuszu jest brana od głównej gildii. Event trwa 2 godziny.

Przygotowania[]

Castle Siege to walka guild całego Mu o władzę nad zamkiem. Zarejestrować daną gildię może tylko Guild Master. Robisz to w Valley of Loren, u NPC Guard (przy moście). Wchodząc z nim w interakcje pokazują nam się informacje odnośnie daty eventu. Można tu zarejestrować swoją guild, zrezygnować z CS lub sprawdzić jakie guild już się zarejestrowały.

Rejestracja Sign of Lord[]

Następnym etapem jest rejestracja Sign of Lord. Są to małe, wszędzie dropiące kółka uważane powszechnie na złom ale dla niektórych są niezwykle przydatne. Na każdego członka musi przypadać 1 sign. W przypadku gdy guild jest więcej (powyżej 4) do walki przechodzą tylko te które zarejestrowały najwięcej signów. Dlatego walka jest zacięta. Signy rejestrować może każdy członek guild, podchodząc do Guard NPC.

Walka[]

Udział mogą brać tylko wcześniej zarejestrowane guild i naturalnie obrońcy. Celem jest podmienienie korony, ale od początku... Trwanie eventu - dwie godziny. Po tym czasie obrońcy wygrywają i utrzymują zamek. Jeśli nie stawi się żaden atakujący, zwycięstwo również przychodzi automatycznie dla dotychczasowych władców.

Cs plan-zamku.jpg

Najważniejszym zadaniem jest przedarcie się przez trzy segmenty zamku, poprzez zniszczenie bram, oraz statuy. Im wyżej, tym sytuacja jest lepsza dla obrońców, zmniejsza się ilość bram, które mogą być zaatakowane, oraz teren obrony. Bramy mogą zostać otworzone aby zaatakować atakujących od tyłu dzięki dźwigni przed każdym wejściem. Statuy są chronione przez małe Dragon Tower, zadające zredukowane ale masowe obrażenia każdemu wrogowi w swoim pobliżu. Drużyna musi zniszczyć aż cztery Guardian Statue aby dostać się do sali tronowej.

Następnym miejscem jest główna komnata zamku. Dostęp do niej dostaniemy dopiero po obaleniu wszystkich statuł, dzięki czemu zdejmiemy barierę. Wejście (teleport) znajduje się na końcu zamku, jest to jasnobłękitna brama wyżłobiona w zboczu góry. W środku zaczyna się zabawa, trzeba przycisnąć dwa przyciski i obronić je, aż przywódca guild zamieni koronę. To zakończy cały event przypisując nowego władce. Obrońcy muszą wszystko udaremnić nie pozwalając atakującym na wykonanie ich zadań.

Przydatne przedmioty podczas eventu[]

Advertisement