Mu Online Wiki
Advertisement

Stat bc.jpg

Blood Castle - aby dostać się na event, musisz zdobyć Cloak of Invisibility. Stworzyć go możesz, udając się do Chaos Goblin Machine w Norii i wkładając do niej Scroll of Archangel, Blood Bone oraz Jewel of Chaos. Przedmioty muszą być na poziomie odpowiadającym twojemu levelowi (jest ich 8). Event odbywa się systematycznie, dokładny czas do otwarcia bram zobaczysz klikając na zaproszenie (czyli cloak). Wejść będziesz mógł kiedy na ekranie pojawi się wiadomość "n minute(s) left before entry Blood Castle" (gdzie n to liczba minut 1-5).

Wielki Archanioł niebios, jeden z największych wojowników MU został napadnięty przez siły Kunduna. Podczas walki stracił swoją broń, epicki przedmiot bez którego staje się praktycznie bezsilny. Przyzywa on wojowników kontynentu pod krwawy zamek, tam jest przechowywany artefakt. Jedyny problem to olbrzymia ilość wrogów, którzy cię tak łatwo nie przepuszczą...

Wejście na event[]

Gdy już zdobędziemy zaproszenie, udajemy się do Messengerger of Archangel. Znajdziemy go niedaleko (oraz wewnątrz) kościoła Devias.

Do wyboru mamy różne poziomy eventu. Różnią się one siłą przeciwników, a co za tym idzie, również zdobywanym doświadczeniem.

Po wejściu na mapę naszym oczom ukazuje się dość mały skrawek ziemi, osadzony w nicości. Można w międzyczasie pogadać z rannym archaniołem (leży po lewej stronie).

Po ostatecznym zamknięciu bram eventu, wyświetli ci się okienko z zasadami, Jeśli użyjesz komendy teleportu lub innego sposobu zmiany miejsca, jeśli dostaniesz disconnect lub po prostu zginiesz, nie dostaniesz żadnej nagrody! Odrodzisz się w Devias. Na ukończenie masz 15 minut.

Wykonanie ewentu[]

Po wyświetleniu okienka, masz ostatnią minutę na przygotowania. Następnie zaczyna się I etap, musisz tylko lecieć przez most i zabijać orków, oraz innych przeciwników. Gracze muszą zabić 40 wrogów, aktualna liczba wyświetlana jest w prawym dolnym rogu (w specjalnym okienku).

Pierwszy etap[]

Po wyświetleniu "Monsters eliminated!! Destroy the casle Gates!!" musisz udać się na sam koniec mostu i zniszyć bramę.

Proces niszczenia bramy[]

Teraz musisz poradzić sobie tylko z przeciwnikami wewnątrz zamku, są oni nieco silniejsi niż ci na moście. Po zniszczeniu 20 elitarnych wojowników (spirit) będziesz mógł zniszczyć "Statue of Saint". To właśnie tutaj możesz zdobyć broń archanioła. Po rozwaleniu statuy weź artefakt i pędź do wyjścia.

Etapy w zamku, zabijanie przeciwników, oraz zbieranie broni[]

Kiedy na zegarku pozostanie poniżej minuty, będziesz mógł zakończyć event. Nagroda to: Chaosmin.png (na niektórych serwerach nagroda jest inna). Niemniej opłaca się chodzić ze względu na duży exp.